2011. június 26., vasárnap

szuper tavaszi kismamacsomag - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Eladó egy szuper átmeneti kismamacsomag. Terhességem végéig kihasználtam a ruhákat. 160cm magas vagyok, és mind a két gyerekemmel majdnem 20-20kg-ot híztam.  
Tartalma: -NEXT farmernadrág 38-as Uk: 10-es
-Bársony csizmanadrág 38-as a dereka sztreccses. A nadrág alján állítható a szármagasság.
-MAMMYSTIC 3/4-es nadrág oldalt diszgombos, állítható derékkal. Terhesség végéig ki lehet használni.
-Pamut szoknya nagyon szép, és jól kihasználható minden évszakban. Derékrésze hashoz igazodik.
-MELONE L-es szükebb fazonú szoknya nagyon divatos.
-Átlossan megkötő blúz. Terhességem végén tudtam használni mert nagy méret, de nagyon kényelmes, és praktikus.
-Muszlin blúz nagyon elegáns terhesség végéig tudtam használni.
-Oldalt húzott nadrág vékony az anyaga. L-es.
-Necc hosszúújjú felső. Főleg nyáron nagyon szerettem, toppal nagyon csinos.


Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2011-06-30 11:11
. szuper tavaszi kismamacsomag - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Fontos